Sponsors gezocht

Stichting Hengel wil graag in contact komen met mensen of bedrijven die haar projecten willen steunen.
Voelt u zich rijk genoeg om in uw rijkdom te delen? Sponsor een muziekkind in Woensel West en kom luisteren naar een uitvoering en geniet.

Wilt u uw naam ook verbinden aan een enthousiast en cultureel maatschappelijk initiatief? Wij geven onze sponsoren de mogelijkheid om hun logo te plaatsen op onze website en bij de door ons georganiseerde evenementen!

Neemt u contact op voor de sponsormogelijkheden en uw vragen?

Woningbouwcorporatie Trudo

In 2007 was Stichting Hengel de enige gebruiker van het “Gebouw 360” aan het Celsiusplein. In de loop der jaren zijn er vele activiteiten bijgekomen. Taalles, muziekles in the mix (pop/bandles), kienen, Financiële Werkplaats, Sociaal Raadslieden, Inloop de Tulp. Het gebouw 360 stond in een wijkvernieuwingsgebied, en in 2020 gesloopt.
Gelukkig stelde woningbouwcorporatie Trudo een andere pand in de wijk ter beschikking. Met enorme veel hulp van vrijwilligers uit de wijk is rond de zomerperiode 2020 het nieuwe pand opgeknapt, ingericht en alles verhuisd. We hebben met weemoed afscheid genomen van het pand waar het allemaal begon. Maar ook een prachtige nieuwe plek gevonden, dankzij Woningbouwcorporatie Trudo!